Rozwój firmy & Twój sukces finansowy

2015
wkurzony-klient-obsluga-klienta

5 powodów, dla których wkurzony klient może być szczęściem

Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził. Powiedzenie do dziś aktualne, ale również bardziej bolesne, bo w biznesie trudniej o klientów, a Twoja konkurencja każdego dnia czeka na potknięcia. Badania przyznają, że ponad 60% konsumentów jest gotowe zerwać relację klientowską lub b2b już po pierwszym poważanym zgrzycie w […]
2015
jak-polaczyc-prace-na-etacie-z-dzialalnoscia

Jak połączyć pracę etatową z dodatkową działalnością

W idealnym scenariuszu masz na koncie dużo pieniędzy, gdy decydujesz się na przejście na swoje. Rzucasz pracę i rozkręcasz własną działalność gospodarczą nie martwiąc się o to, że przez kilka kolejnych miesięcy inwestujesz, a nie zarabiasz. Jak poradzić sobie, gdy musisz łączyć działalność z pracą najemnika? To jest do zrobienia, […]
2015
pieniadze

5 pułapek mentalnych związanych z pieniędzmi

Pułapki mentalne to blokady, które powstrzymują nas od działania. Powodują, że zatrzymujemy się w połowie drogi, często bliżej sukcesu niż moglibyśmy przypuszczać. Wynikają często z naszych wcześniejszych doświadczeń, środowiska, a nawet wychowania. Większość z nas dorastało w rodzinach co najwyżej średnio zamożnych, czyli rodzicom starczało do ostatniego. Czerpaliśmy zatem wzorce […]
2015
rutyna-w-pracy

Rutyna – największe zagrożenie w pracy z klientem

  W każdej pracy rutyna może stanowić czynnik zagrożenia. W skrajnych przypadkach może prowadzić do śmierci, w końcu saper myli się tylko raz. W zawodach mniejszego ryzyka jakimi niewątpliwie są specjalności związane z obsługą i sprzedażą, rutyna w pracy z klientami jest podstawową przyczyną przejścia od fali sukcesów zawodowych, do […]
2015
szczesliwy-klient-311

5 sposobów by Twoi klienci byli zawsze na pierwszym miejscu

Doskonała obsługa klienta, ekstra serwis, najlepsze standardy to hasła kluczowe praktycznie w każdej branży. Zawsze kojarzące się z podstawowym dobrem firmy, czyli klientami. Podejście do obsługi klienta jest często kluczowym elementem, który przesądza o sukcesie firmy. Przeanalizuj zatem swoją pracę z klientami i poznaj 5 sposobów, by klienci byli zawsze […]
2015
Jakie-sa-czeste-powody-upadlosci-mlodych-przedsiebiorstw-3

5 głównych przyczyn upadłości młodych przedsiębiorstw

Niezależnie od szerokości geograficznej przedsiębiorcy zapytani o przyczyny swych porażek prowadzących do upadłości opowiedzą Wam o tych samych powodach. Problemach, z którymi sobie nie poradzili. Ich krótka analiza to nie element pastwienia się nad przegranymi, lecz sygnał ostrzegawczy dla Ciebie. Jeżeli w swojej firmie dostrzegasz podobne zagrożenia, wzmóż swoją czujność […]
2015
Jak-polozyc-dobrze-zapowiadajaca-sie-firme

Błędy początkujących, czyli jak położyć dobrze zapowiadającą się firmę

Statystyki nie kłamią większość nowo powstających firm, nie przetrwa pierwszych trzech lat istnienia. W praktyce biznesowej najtrudniejszy jest okres wzrostu firmy. Można wskazać najczęściej popełniane błędy.   Nastawienie na niewłaściwą grupę docelową, błędny target Rozwijająca się firma intensywnie poszukuje nowych odbiorców. Może to być powiązane z promowaniem nowego produktu lub […]
2015
Biznes-z-przyjaciolmi -jak-sprawic-by-przyjazn-przetrwala

Biznes z przyjaciółmi jak działać by przyjaźń przetrwała?

Mówiły jaskółki, że niedobre są spółki to stare powiedzenie, które jest często przywoływane w biznesie. Jeśli planujesz wspólny biznes biznes lub członkami bliższej lub dalszej rodziny z pewnością znajdziesz życzliwych, którzy na starcie przytoczą niejedną historię porażki. To fakty, trudno z nimi dyskutować, ale trudno również zaprzeczyć specyfice biznesu polegającej […]